Sunday, June 9, 2013

Marta ja töö

Marta alustab homme neljandat nädalat tööpostil.  Ta töötab köögiabina G4S-i söögisaalis.  Absoluutselt igal õhtul on ta öelnud, et ma ei taha homme tööle minna:D
Mul on väga hea meel, et tal on selline võimalus.  Töökogemuse saamine on nii väärtuslik. Kasvanud on tugevasti kohusetunne ja raha väärtuse tunnetamine.  Ta ei tee seda mitte sellepärast, et vanemad käsivad, vaid ta ISE tahtis seda ja see annab asjale hoopis teised mõõtmed.  Tõusta igal hommikul, ennast valmis sättida, bussiga tööle sõit, neli tundi jalul tegutsemist.   Peale mõnepäevast töölkäiku ütles ta resoluutselt: "Ma ei tahaks sellist tööd elu lõpuni teha.  Olen nõus hästi õppima."  Täna lisas ta: "Kõik noored võiksid sellist rõvedat tööd teha, et nad ei peaks lõpetama sellises kohas." 
Mulle meeldib see lause - olen nõus, hästi õppima:)  Nagu ta ise seda selgitas, et enne ta lihtsalt õppis ja ei andnud endast parimat, aga nüüd ta tahab iseenda jaoks endast parima anda. 
Koduõpe on meie perele parim!

No comments:

Post a Comment