Saturday, February 19, 2022

 Assa, nüüd on küll kaua aega mööda läinud! 

Ma ei hakka loomulikult viimastest aastatest lühikokkuvõtet tegema. Hüppan kohe tänasesse päeva ja annan väikese ülevaate. 

Kui ma täna seda blogi hakkaksin pidama, siis ei paneks ma selle nimeks mitte arutaru, vaid kopraurg. Hetkel elame me kõik koos, üheksakesi, vanuses 2 - 47. Tegelikult on see nii tore! 

Alustan seekord väiksematest.

 Milda on enam-vähem täpselt 2a ja 9kuud vana. Ta armastab tohutult improtantsu teha ja on üldse väga erudeeritud muusikamaitsega. Muidugi armastab ta ka korea mussi ja raamatuid, lombivett ja kanasid (keda meil on muide täpselt 5). Veel meeldib talle lastejooga ja emmega laulmine ning (issiga) meisterdamine ja siis teeb ta veel loomulikult palju-palju muud.

Moona (kes on 6-aastane) armastab inimesi ja on hirmus õnnelik, kui keegi talle külla tuleb või kasvõi lihtsalt midagi kohale toob (pean silmas kullerit). Eriti rõõmus on ta selle üle, et tal on sõber Aaron, kelle juures ta saab peaaegu iga päev mängimas käia ja kellega koos ka õues ühte ja teist ette võetakse. Moona võiks iga ilmaga õue elama jäädagi ja ta leiab alati mingit tegevust. Samuti on ta rõõmus oma uute sõprade üle!  Siinkohal mainin, et see sai tõeks tänu facebooki koduõppe grupile. Aitäh, Merle, et tegid selle sammu ja võtsid minuga ühendust! Juba mõnda aega on Moona ka aegajalt laua ääres õppinud, sest tal on suur soov saada selgeks kõik tähed, et ta võiks ise lugeda ja kirjutada.  Niisiis olemegi võtnud ette Waldorf-stiilis tähtede õppimise - muinasjutt ja tähepilt ning kõik muu, mis sellega kaasas käib. 

Koit on jõudnud omadega 5.klassi. Selle õppeaasta märksõnad on meie jaoks eriti olnud looma- ja taimeõpetus. Viimasel nädalal on toimunud ka tohutu edasiminek - oleme mitu korda meisterdanud ja muusikat teinud! Need ei ole varem olnud tema lemmiktegevused, aga nüüd korraga jõudsime siia punkti. Nii vahva!

Bert on West Riveri nimekirjas. Nagu varem teistelgi meie pere noortel, on see esimene aasta keskkoolis selline rabe - pole veel päris kindel kas ja mida ja kuidas. Aga sest pole midagi! Ma olen ju näinud, kuidas see läheb. Algul ei saa vedama...

Paul teeb tööd - treenib poisse ja mängib ka ise, ning valmistub ülikooliks. Just mõni päev tagasi sai autojuhiload kätte. 

Marta õpib EMTA-s pärimusmuusika erialal ja naudib viiulimängu ning kõrvalt võin öelda, et areng on ikka olnud tõesti pöörane! 

Carl teeb ühte ja teist (ja kolmandat) ja teeb kõike hästi. 

Mina olen rõõmus, et saan olla kõigi nende imeliste inimeste arengu tunnistajaks. Ja ohohhoo, kuidas see kõik mind ennast arendab! Lisaks olen tohutult tänulik, et minu ellu on tulnud uued toredad inimesed ja olen saanud arendada oma andeid. 

Chris õpetab Tallinna ja Rakvere Waldorfkoolides muusikat. Õpib uusi pille jms

Koduõpe on meie perele parim! :)

No comments:

Post a Comment