Thursday, February 28, 2013

I klassi eesti keel

Soovitan ettelugemiseks raamatut H.Käo "Tähestikulinn".  Meil oli see kodus juba ammusest ajast ja Bert tõi selle ettelugemiseks minu kätte täiesti ise.  Mõtlesin, et miks ka mitte...ja tõesti muhedad lood.  Eelmisel korral laenutasin raamaukogust A.Laamanni "Mängides lugema".   Sealt olen saanud tõesti palju ideid. 
Materjale on muidugi igasuguseid ja ma ei pea ennast üldse mitte mingisuguseks eksperdiks.  Minu soovitused põhinevad ainult sellel, mis meie pere liikmete peal läbi proovitud. 

Berdil on praeguseks põhimõtteliselt tähed selged ja lugeda oskab aeglaselt.   Mina olen arenguga rahul, ise ta sooviks muidugi osata kiiresti lugeda:)  Vahva on veel see, et ta tunneb jätkuvat huvi igasugu kirjatükkide vastu. 

Koduõpe on meie perele parim!

No comments:

Post a Comment