Sunday, February 9, 2014

UUED

See on vist küll esimene kord, aga soovin tutvustada paari toodet, uusi lemmikuid:D

Käisin eile poes (mis pole iseenesest midagi harukordset), täpsemalt Laagri Rimis.  Millegipärast tuli kange jäätise isu.  Olen jäätise suhtes väga valiv, ma absoluutselt ei kannata näiteks kui jäätis on kuidagi imelikult pulbrine või tükiline, imelikku värvi jne jne...ühesõnaga olin üpris kindel, et ükski poes olev jäätis ei vasta minu nõudlikule maitsele, aga korraga torkas silma midagi UUT.  Muidugi on võimalik, et lihtsalt mina pole seda toodet varem märganud. 
 
Kodus degusteerisime seda Koiduga ja see oli NII MAITSEV!  See oli täpselt selline nagu üks minu meelest täiuslik jäätis olema peaks.  Maitse, nagu mälestus lapsepõlve helgetest hetkedest, lisaks veel mesi.  Nämmmmm................   Dekstuurilt samuti täpselt see õige. Koorene, meene nauding.   Miinuseks on muidugi see, et see pole kahjuks mahetoode, aga kui endavalmistatud jäätist parasjagu külmas pole, siis parim saadavalolev variant. 
 
Ma ei tea, kas Rimi on oma tootevalikut järsult uuendanud või mis, aga juhtus nii, et esmakordselt jäi silma veel teinegi asi - greip, nimega UGLI.  Kui olen tõbine, siis ei lähe ma kunagi mööda greibiriiulist, mingi kiiks lapsepõlvest sisse kodeeritud.  Ma ei tea kustkohast küll, aga minu kallid vanemad, hankisid pea alati kui haige olin mulle greipi.  Seega seadsin ka täna sammud selle riiuli poole ja juba kaugelt nägin neid imelikke, inetuid puuvilju.  Ei teagi miks, aga need kohe kutsusid ja vaatamata kalli abikaasa soovitusele, pigem mõnda teist tsitruselist võtta, jäin endale kindlaks.  Nii sai alguse uus peatükk, minu pikas romaanis nimega GREIP. 
See oli kõige parem greip, mida ma eales söönud olen!  Soovitan ka kõigile neile, kes muidu neid imelisi puuvilju ei salli.  UGLI oli magus, hapu, sidrunine, veidi meenutas maitselt ka kääbusapelsini, seemnerohke, mahlakas - lihtsalt imeline.  Temas oli see miski, mis tihtipeale teistes puudu jääb.  Ootan juba järgmist korda;)
 
Ja lõpetuseks.  Kuna ma väga harva ostan uusi asju, ainult äärmisel vajadusel, siis ma lihtsalt pean jagama :)
 
Meie uued tassid! 
Kuna Rimis oli pakkumine 4 tassi 1eur ja järel veel viimased kolm pakki, siis tõdesime, et enam odavamaks tõenäoliselt ei lähe :D 
Mis muud, tulge meile külla taimeteed ja kakaod jooma!

1 comment: